Organizational-Economic Mechanism for Ensuring the Competitiveness of Retail Trade Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | O. V. Shymko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000592899 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Omnichannelty as a Marketing Instrument to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2022) -
Benchmarking as a Marketing Tool to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2021) -
Organizational-economic mechanism of competitive retailers of Consumer Cooperatives in Ukraine
за авторством: N. M. Tiahunova
Опубліковано: (2012) -
Image as an Instrument to Achieve Competitive Advantages of Trading Enterprise
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2019) -
Benchmarking as a Tool for Managing the Competitive Potential of Retail Trade Enterprises
за авторством: V. A. Hrosul, та інші
Опубліковано: (2015)