The Theoretical Principles of Analyzing the Competition in Consumer Markets
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автор: | O. V. Kryveshko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2021
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001269467 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The theoretical principles for ensuring the region competitiveness
за авторством: Z. Herasymchuk
Опубліковано: (2011) -
Price factor of competitiveness in consumer market and its role in economic development
за авторством: Sh. M. Ibragimov
Опубліковано: (2015) -
Competitiveness of enterprise on principles of socially-oriental marketing
за авторством: L. O. Yuzyk
Опубліковано: (2009) -
Evaluating the Interdependence of the Main Types of Competitiveness
за авторством: O. V. Kryveshko
Опубліковано: (2020) -
Analyzing the Influence of Neuromarketing Components on the Behavior of Consumers of a Tourism Product
за авторством: O. V. Yevtushenko, та інші
Опубліковано: (2022)