Quantitative-qualitative evaluation of attractiveness of tourism companies
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | O. O. Yastremska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000612125 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Definition of tourist companies attractiveness in international tourism
за авторством: O. O. Yastremska
Опубліковано: (2014) -
Efficiency of the investment mechanism of electric energy companies: dialectics of qualitative and quantitative transformations
за авторством: O. O. Okhrimenko, та інші
Опубліковано: (2013) -
Qualitative and quantitative evaluation of the magnetic field and ultrasound into the water with with different content of deuterium
за авторством: V. V. Goncharuk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Regions economic growth: qualitative and quantitative components
за авторством: S. L. Shults, та інші
Опубліковано: (2017) -
Cross-Border Crime: Qualitative and Quantitative Indicators, the Problem of Latency and Polymorphism
за авторством: S. O. Filippov
Опубліковано: (2018)