The political advertising in social networks: new forms of pre-election campaigns
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | N. Voitovych |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Proceedings of Research and Scientific Institute for Periodicals |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000613657 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The role of the Central Election Commission in controlling pre-election campaign
за авторством: I. M. Pospielova
Опубліковано: (2014) -
The political myths of election campaigns
за авторством: Yu. Shaihorodskyi
Опубліковано: (2010) -
Professionalization of the election campaigns (activity of political consultants in Ukraine
за авторством: K. Kvitka
Опубліковано: (2010) -
Political manipulation of the presidential election campaign in Ukraine (2004, 2010)
за авторством: A. A. Kruhlashov
Опубліковано: (2012) -
Practical Dimensions of Using Social Networks as an Instrument in Conducting Presidential Election Campaign: Foreign and Ukrainian Experience
за авторством: L. Demianenko
Опубліковано: (2019)