Brand Management: Defining the Essence and Place in the System of Related Categories
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автор: | V. O. Pidhurska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2021
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001269642 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
On the problem of defining the term “personnel management of the entreprise”as a system category
за авторством: Butenko, I.
Опубліковано: (2013) -
Concept of the human capital, its essence and the place in system of economic relations
за авторством: V. F. Horiachuk
Опубліковано: (2010) -
Brand Management Strategies as Components of Brand Management
за авторством: V. I. Troian, та інші
Опубліковано: (2021) -
On the problem of defining the term "personnel management of the entreprise"as a system category
за авторством: I. Butenko
Опубліковано: (2013) -
Network form to organizations between branded relations: social-economic essence and prospects of the development
за авторством: V. V. Koval
Опубліковано: (2012)