Strategic Marketing Instruments for Product Promotion on the Marketplace
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автор: | O. B. Pashchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001269646 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing Aspects of Market Promotion of Innovative Products
за авторством: O. P. Tretiak
Опубліковано: (2015) -
Strategic solutions at promotion of the innovative product from secondary wine-making raw materials to the market
за авторством: V. V. Lahodiienko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Digital Marketing as a Technology for Promotion of Organic Products
за авторством: I. V. Novytska
Опубліковано: (2019) -
The Structural and Territorial Characteristics of the Manifestation of Consumer Commitment to the Largest B2C Marketplaces in the World
за авторством: O. O. Kavun-Moshkovska
Опубліковано: (2020) -
The development of the infrastructure of the agricultural market and the promotion of agro-industrial production
за авторством: Yu. Karpenko, та інші
Опубліковано: (2018)