The influence of cooling on strength of a railway wheel rim
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | I. O. Vakulenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Materials Science (Physicochemical mechanics of materials) |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000664438 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Determination of the maximum permissible cooling rate of railway wheel rims to form a homogeneous structure
за авторством: O. I. Babachenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Features of influence of metal microstructure RIM railway wheels on the critical stress intensity factor
за авторством: A. I. Babachenko, та інші
Опубліковано: (2014) -
On the concept of steels selection for high-strength railway wheels
за авторством: O. P. Ostash, та інші
Опубліковано: (2012) -
Influence of content of alloying elements and heat treatment on resource characteristics of high-strength wheel steels during manufacture of railway wheels and their repair during surfacing
за авторством: O. P. Ostash, та інші
Опубліковано: (2020) -
Evaluation of strength and crack growth resistance of railway wheels after long-term operation
за авторством: L. I. Markashova, та інші
Опубліковано: (2011)