Omnichannelty as a Marketing Instrument to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автор: | O. V. Shymko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2022
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001335361 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Benchmarking as a Marketing Tool to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2021) -
Image as an Instrument to Achieve Competitive Advantages of Trading Enterprise
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2019) -
Organizational-Economic Mechanism for Ensuring the Competitiveness of Retail Trade Enterprise
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2015) -
Marketing as an Instrument for Managing the Solvency of Trade Enterprises
за авторством: T. M. Ostapenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Business Model of Airline Company as an Instrument to Ensure its Competitiveness in the Market of Aviation Services
за авторством: Z. M. Poberezhna
Опубліковано: (2019)