Identifying the System Characteristics of Marketing Activities and Structural Trends in Development of the Sector of Higher Education Services
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | Ya. Dmytriv |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000759370 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Integrated Complex of Marketing of Higher Education Services
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2017) -
Quality of Higher Education in the System of Providing of Accordance of Regional Market of Educational Services and Labour Market
за авторством: A. A. Antokhov
Опубліковано: (2010) -
Modern trends in the development of higher education terminology
за авторством: Yu. Shkitska
Опубліковано: (2021) -
Marketing Analysis of Both the Current Status and the Perspectives of Development of the National Market of Higher Education Services
за авторством: H. O. Kholodnyi
Опубліковано: (2015) -
Statistical Analysis of Development Trends and the Financing Structure of Higher Education in Ukraine
за авторством: L. A. Holtiaieva
Опубліковано: (2015)