A Strategic Analysis of the External Factors Influencing the Development of Retail Trade
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | O. V. Zhehus, V. L. Sobolev |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000759387 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic Directions for Development of Investment Provision of Innovation Activity of Retail Trade Enterprises
за авторством: I. O. Orlyk, та інші
Опубліковано: (2015) -
Analysis of factors of external influence on domestic trade of Ukraine and Lviv region
за авторством: Yu. Barna
Опубліковано: (2015) -
The Conditions and Factors of the Economic Security of Retail Trade Enterprise
за авторством: O. S. Shumilo
Опубліковано: (2017) -
Factor analysis of costs for retailers
за авторством: N. M. Harkusha
Опубліковано: (2014) -
The Conceptual Foundations of Evaluating the Development of Retail Trade Enterprises
за авторством: M. V. Chorna, та інші
Опубліковано: (2018)