Methodical Approaches to Economic Evaluation of the Social Capital of Consumer Cooperatives
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | N. V. Mokierova |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000759426 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Formation and development of human capital in the consumer cooperation
за авторством: N. M. Hvozdyk
Опубліковано: (2014) -
Social capital as an economic resource: subject matter and methodological approaches to its evaluation
за авторством: Z. I. Halushka, та інші
Опубліковано: (2019) -
Organizational-economic mechanism of competitive retailers of Consumer Cooperatives in Ukraine
за авторством: N. M. Tiahunova
Опубліковано: (2012) -
Expert evaluations of social capital
за авторством: Yu. Saienko
Опубліковано: (2014) -
Methodological approaches to the study of social and economic efficiency of cross-border cooperation
за авторством: V. V. Markovych
Опубліковано: (2015)