A Study on Theoretical Aspects of Developing Systems for Customer Relationship Management as an Alternative Direction of Development of the Marketing Activity for Machine-Building Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | S. O. Rodionov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000759427 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Components of the System for Management of Customer Capital of Machine-Building Enterprise
за авторством: N. O. Boiko
Опубліковано: (2015) -
Estimating the Impacts of Customs Risks on the Machine-Building Enterprises' Activities
за авторством: Yu. Podolchak, та інші
Опубліковано: (2015) -
Motivation of Relationship of the Main Economic Activities of Machine-Building Enterprises
за авторством: A. A. Sakhno
Опубліковано: (2016) -
An Analytical Aspect of Change Management at the Machine-Building Enterprises: the Organizational-Economic Aspect.
за авторством: Yu. Yu. Stupina
Опубліковано: (2015) -
The Methodical Approach to Determining the Impact of the Market Trends as to Development of Machine-Building Enterprises
за авторством: A. M. Balanovych
Опубліковано: (2016)