The Advantages and Gaps of the Existing Models of Innovation Commercialization
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | L. O. Syhyda |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001335443 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Measuring financial inclusion: advantages and limitations of existing approaches
за авторством: Yu. I. Shapoval, та інші
Опубліковано: (2019) -
Assessing bank capitalization with asymmetric transformation:advantages and shortcomings of the existing approaches
за авторством: K. I. Rozhkova
Опубліковано: (2012) -
The Conditions of Commercialization of Innovations and their Features
за авторством: Yu. V. Hutareva
Опубліковано: (2018) -
Commercialization of results of innovation activity through the prism of the Triple Helix Model
за авторством: A. O. Popova
Опубліковано: (2015) -
On the existence of additional miscibility gap in NicCu₁₋c fcc alloy
за авторством: Timoshevskii, A.N., та інші
Опубліковано: (2012)