Advertising Strategies for Entering the E-Commerce Market of Personalized Products
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | S. V. Malovychko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2015
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000815638 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Empirical Definition of the Function of Advertising Costs in E-Commerce
за авторством: O. I. Purskyi, та інші
Опубліковано: (2017) -
Analysis of state and features of international E-commerce development
за авторством: S. V. Malovychko
Опубліковано: (2015) -
The Stages of Entering the U.S. Market for the Small and Medium-Sized Businesses Using the International E-Commerce Platform Etsy
за авторством: Yu. B. Dobroskok, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Analysis of the Current Trends and Dynamics in the Development of E-Commerce at Enterprises of Ukraine
за авторством: S. V. Malovychko
Опубліковано: (2015) -
The Strategies for Entering International Markets by Levels of Management
за авторством: M. V. Kovbatiuk, та інші
Опубліковано: (2022)