The interpretation of the "end-of-century" art in the theory of Max Nordau
Збережено в:
| Дата: | 2015 |
|---|---|
| Автор: | P. Ivanyshyn |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2015
|
| Назва видання: | Word and time |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000833530 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
"Interpretation of intuition by J. Mariten as bases of creation of art"
за авторством: O. O. Kapustin
Опубліковано: (2013) -
Style Projections of the Max Reger Cello Works on the Musical Art of the First Quarter of the XXth Century
за авторством: O. Piriiev
Опубліковано: (2012) -
The annual "Literary theory: concepts, interpretations": achievements and prospects
за авторством: M. Hnatiuk
Опубліковано: (2015) -
The conception "enemy" in the interpretative paradigm of the folklore of the XX century
за авторством: O. Kuzmenko
Опубліковано: (2017) -
"Moldavian Trophies" in the Churches of Volodymyrian Eparchy at the End of the Seventeenth Century
за авторством: V. S. Aleksandrovych
Опубліковано: (2016)