Marketing Information System as a Condition for Effective Marketing Performance of Advertising Industry Companies
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | T. I. Yakovenko, N. S. Pedchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000237363 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Scientific-Methodical Approach to the Development and Implementation of Marketing Strategy into Activities of Enterprises in the Advertising Sector
за авторством: N. S. Pedchenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Aspects of Marketing Communication Activities of a Library: the Advertising of Electronic Information Resources
за авторством: Zh. Samokhina
Опубліковано: (2017) -
Problems and prospects of development of advertisement are in system of marketing tool
за авторством: I. O. Poita
Опубліковано: (2017) -
Equations for the survival probability of insur-ance company working on (B, S)-market with the cost of advertising
за авторством: B. V. Bondarev, та інші
Опубліковано: (2014) -
Modern Marketing Instruments in the Advertising Campaign
за авторством: K. O. Halushka, та інші
Опубліковано: (2020)