Problems of Improving the Strategic Management of Trademark Portfolios in the Frozen Products Market Enterprises in Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | E. V. Titova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000238115 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic Marketing Business Portfolio Management through Formation of Business Areas in it
за авторством: Yu. Yavorska
Опубліковано: (2014) -
Market analysis of semi-frozen of Ukraine
за авторством: T. V. Svystun, та інші
Опубліковано: (2017) -
The essence and improvement of strategic management of enterprise
за авторством: L. H. Donchak, та інші
Опубліковано: (2016) -
Analysis of the concepts of portfolio management orders IT-enterprise
за авторством: Yu. Ivchenkova, та інші
Опубліковано: (2018) -
Model of Formation of the Enterprise Business Portfolio in the Context of Ensuring Strategic Flexibility
за авторством: O. V. Shatilova
Опубліковано: (2014)