Marketing Instruments of Introduction of a Socially Important Innovation Service (using the Example of the National Digital Television)
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | N. O. Kniazieva, H. M. Lozovska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000238438 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Development of Digital Innovations in the Credit Services Market of Ukraine
за авторством: O. V. Popelo, та інші
Опубліковано: (2023) -
The effectiveness of advertising on television (on the example of modern Ukrainian TV)
за авторством: T. S. Shevchenko
Опубліковано: (2020) -
Libraries in digital environment: to individual integrated service (Introduction)
за авторством: A. Onishchenko
Опубліковано: (2019) -
Formation brands on television markets: main factors and areas of efforts
за авторством: M. O. Irtlach
Опубліковано: (2014) -
Strategic determinants for introduction of innovation to the market
за авторством: L. A. Petrenko
Опубліковано: (2019)