Neuromarketing as an Instrument of Study of Behaviour of Consumers in the System of Marketing Innovations of an Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | Ya. Huhul, D. M. Zinchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000238440 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Neuromarketing – theory and practice of influence over consumer's subconsciousness
за авторством: M. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
Specific Features of the Study of Consumer Behaviour in the Students Catering Market
за авторством: Ya. Malynka, та інші
Опубліковано: (2014) -
Analyzing the Influence of Neuromarketing Components on the Behavior of Consumers of a Tourism Product
за авторством: O. V. Yevtushenko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Differences in consumer buying behaviour in consumer markets of the EU member states and Ukraine
за авторством: N. Popadynets, та інші
Опубліковано: (2017) -
Determining the ethical aspects of using neuromarketing in modern market conditions
за авторством: O. V. Zhmai, та інші
Опубліковано: (2021)