Study of Marketing of Partner Relations as an Instrument of Enterprise Strategic Management
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | T. A. Koval, V. P. Yakhkind |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000238441 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Methodical Foundations of Estimating the Strategic Competitive Positions in Developing the Marketing Potential of Enterprise
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Strategic Planning in Terms of the Enterprise's Marketing Potential
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2017) -
Forming of partner relations between employer and employees as an instrument of sale enterprise's competitiveness increase
за авторством: Ju. Ivanova, та інші
Опубліковано: (2011) -
Segmentation and Choice of Partners of an Enterprise in the Process of Marketing Activities
за авторством: M. I. Us
Опубліковано: (2019) -
Modelling the Interrelationship of Strategic Sustainability of Partner Entities
за авторством: A. P. Oliinyk, та інші
Опубліковано: (2019)