Conceptual aspects of formation of the system of integrated management of quality of tourist services
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | K. M. Tankov, H. M. Chepurda |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000256318 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Conceptual Task Setting for Defining the Tourist Product Notion
за авторством: K. M. Tankov, та інші
Опубліковано: (2014) -
Personnel Technology as Key-Element of Management System in Tourist Organization
за авторством: K. M. Tankov, та інші
Опубліковано: (2012) -
Outsourcing as a Tool of Effective Management of the Process of Tourist Services
за авторством: K. N. Tankov, та інші
Опубліковано: (2013) -
Strategic management of quality of tourist services in the framework of the development of the tourist complex of Ukraine: theoretical aspects
за авторством: V. V. Shymanska
Опубліковано: (2015) -
The Core Competencies as Basic Category of the System of Consumer Services
за авторством: L. M. Chepurda, та інші
Опубліковано: (2014)