Management of Formation of Individual and Corporate Social Capital in the Service Sector
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автори: | M. M. Boiko, O. A. Hrishnova |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | The problems of economy |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000257173 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
System of Valuable Reference Points, Norms and Rules of Social and Labor Relations as the Basis of Social Capital Services Sector
за авторством: M. M. Boiko
Опубліковано: (2014) -
Formation of Marketing Policy and Marketing Management at Enterprises of the Corporate Sector
за авторством: G. Us, та інші
Опубліковано: (2024) -
Formation of Corporate Social Responsibility in the Agricultural Sector: Conceptual Approaches
за авторством: T. I. Lunkina
Опубліковано: (2020) -
Fiscal Policy Impact on the State of Circulating Capital in the Corporate Sector
за авторством: S. V. Paranchuk, та інші
Опубліковано: (2014) -
Measuring of intellectual capital in the corporate sector of milk industry of Ternopil region
за авторством: O. M. Sobko
Опубліковано: (2017)