Factors Influencing the Relationship Marketing and Corporate Image of Tourism Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | P. A. Petrichenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000257180 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Factors Influencing the Capital Structure of Corporate Enterprises
за авторством: V. O. Hrinchenko
Опубліковано: (2015) -
Application of Models of Corporate Cultures at Tourism Enterprises
за авторством: N. I. Danko, та інші
Опубліковано: (2017) -
Corporate social responsibility as the foundation of the development of tourism enterprises
за авторством: Kh. S. Leshko
Опубліковано: (2021) -
Relationship marketing as a determining philosophy and tools recreation and tourism business
за авторством: O. V. Dmytruk
Опубліковано: (2013) -
Formation of Marketing Policy and Marketing Management at Enterprises of the Corporate Sector
за авторством: G. Us, та інші
Опубліковано: (2024)