The Effect of Globalization on Formation of the Consumer Market in Transitional Economies
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | V. H. Prushkivskyi, O. V. Prushkivska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000257327 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Features of Formation of New Market Space in the National Consumer Market
за авторством: M. V. Chorna, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Transitive Model of Social Economy in the Global Environment
за авторством: A. O. Simakhova
Опубліковано: (2018) -
The effect of the Ukraine – EU Association Agreement on the consumer market
за авторством: V. K. Olefir
Опубліковано: (2018) -
Country`s investment attractiveness of the transition economies the conditions of globalization
за авторством: N. S. Syrychenko
Опубліковано: (2014) -
Institutional globalization and postmodernization of economy in system dynamics of transitive transformations
за авторством: V. V. Zinchenko
Опубліковано: (2017)