Definition of Factors of the Social-Labor Relationships for the Ensuring of the Social-Centered Management of Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | O. O. Yastremska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000275481 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Ensuring balanced social and labor development of Ukraine: challenges and opportunities
за авторством: O. F. Novikova, та інші
Опубліковано: (2023) -
Methodological issues of social and labor relations management
за авторством: M. Vuichenko
Опубліковано: (2022) -
Compensation Policy as a Factor of the Harmonization of Social and Labor Relations
за авторством: S. O. Tsymbaliuk
Опубліковано: (2015) -
Social factors of the labor activity efficiency: nature and development trends
за авторством: V. O. Studenets
Опубліковано: (2020) -
Modernization of state social policy in the sphere of ensuring a balanced development of the labor market
за авторством: M. O. Krymova
Опубліковано: (2016)