Influence of The Market Outlets of Insurance Services on the Consumer Choice
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автор: | D. V. Kondratenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000275506 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Key Performance Indicators of Insurance Market for Consumers of Insurance Services
за авторством: A. A. Shirinian, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Effect of Marketing and its Influence on Consumer Preferences in an Optimal Choice Model
за авторством: Yu. O. Miriasov
Опубліковано: (2019) -
Influence of Socio-demographic Factors and Changes of Consumer Preferences on Formation of Regional Networks of Sales Outlets
за авторством: V. I. Korsak
Опубліковано: (2013) -
Influence of the size of Ukraine's insurance companies on their performance and distribution on the market of insurance services
за авторством: L. V. Shirinian
Опубліковано: (2011) -
The Economic and Legal Foundations of Protection of the Rights of Consumers of the Insurance Services in Ukraine
за авторством: S. M. Lobozynska, та інші
Опубліковано: (2017)