Marketing Provision of Foreign Economic Activity of Telecommunication Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | K. S. Ozarko, V. V. Chelombytko, N. I. Vydra |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000275512 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing Strategy of Diversification of Telecommunication Enterprise Activity
за авторством: Ye. M. Strelchuk, та інші
Опубліковано: (2014) -
Peculiarities of the Use of the Scrum Approach in the Management System of Information Activities of the Enterprise
за авторством: K. S. Ozarko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Improving the Information-Analytical Provision of Economic Security of the Foreign Economic Activities of Industrial Enterprises
за авторством: L. A. Krymchak
Опубліковано: (2019) -
Trends in foreign economic activity of ukrainian enterprises: marketing aspect
за авторством: I. Hvozdetska
Опубліковано: (2017) -
The Organizational-Economic Provision of Reengineering of Marketing Activity of Ukrainian Machine-Building Enterprises
за авторством: D. S. Kobyzskyi
Опубліковано: (2018)