On the Question of Methodology of Studying the Modern Markets
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | O. V. Moroz, L. M. Nesen, L. S. Filatova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000299555 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Nations as a form of symbolic universes. To the question of the methodology of the study of modern nationalisms
за авторством: R. Zymovets
Опубліковано: (2020) -
Problem questions in the methodological provision of the local markets of housing and communal households in Ukraine
за авторством: V. M. Lysiuk, та інші
Опубліковано: (2018) -
The methodology problems of the city culture ethnographic studying: Question statement
за авторством: H. M. Stoianova
Опубліковано: (2011) -
On the question of the definition the limits of state intervention in the economy
за авторством: L. S. Filatova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Determining the ethical aspects of using neuromarketing in modern market conditions
за авторством: O. V. Zhmai, та інші
Опубліковано: (2021)