Improvement of Marketing Process of the Enterprise of Machine-Building Industry, Based on the Experience of Foreign Company
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | Ye. Borysenko, M. Elkadi, N. L. Onufriienko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000299614 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Ways to Improve the Interaction of Banks and Fintech Companies in Ukraine Based on Foreign Experience
за авторством: O. M. Romashko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Foreign Economic Activity and Financial Results of Machine-Building Enterprises of Ukraine
за авторством: N. O. Vlasova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Market Analysis as a Precondition for Improving the Image-Building Process of Enterprise
за авторством: A. V. Kovalevska, та інші
Опубліковано: (2020) -
Modernization of machine-building enterprises in accordance with the requirements of the global markets
за авторством: A. A. Golovach
Опубліковано: (2015) -
Formalization of innovative and marketing component of potential of machine-building enterprise
за авторством: Yu. Kucherova
Опубліковано: (2014)