Effect from bank's marketing communication instruments usage estimation
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | T. A. Vasylieva, O. V. Radchenko, Ya. M. Kryvych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Economic annals-XXI |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000312316 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Banking services on the credit market of Ukraine: estimation of usage of loan resources
за авторством: V. V. Kornieiev
Опубліковано: (2012) -
Estimation of the synergetic effect from the application of integrated marketing communications
за авторством: I. L. Lytovchenko, та інші
Опубліковано: (2015) -
Estimation of the synergetic effect from the application of integrated marketing communications
за авторством: I. L. Litovchenko, та інші
Опубліковано: (2015) -
Usage of the system of interactive marketing communications to ensure the competitiveness of domestic enterprises at an international market
за авторством: O. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Marketing communication instruments of the Ukrainian wine industry enterprises
за авторством: Ye. Fedorova
Опубліковано: (2017)