The image of rural territories as an object of marketing
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | O. I. Pavlov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000316555 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Regional Features of the Development of Rural Territories of Ukraine
за авторством: O. I. Pavlov
Опубліковано: (2013) -
The life on rural territories: the realities and social expectations
за авторством: O. Pavlov
Опубліковано: (2013) -
Methodology for determining the strategic priorities of development of rural territories
за авторством: O. I. Pavlov
Опубліковано: (2014) -
Identification of rural territories of Ukraine as peripheral: theory and practice
за авторством: O. I. Pavlov
Опубліковано: (2013) -
Rural Territories as an Object of Development: Issue of the Concept's Definitions
за авторством: I. R. Zalutskyi
Опубліковано: (2010)