Procedure of Improvement of the Marketing Mechanism of Introduction of Innovation Developments
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | Yu. Tsapuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000322746 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic determinants for introduction of innovation to the market
за авторством: L. A. Petrenko
Опубліковано: (2019) -
Marketing Pretesting of the Introduction to the Market of an Innovative Anti-Anemic Food Product
за авторством: O. M. Priadko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Directions of improving the development of tourism based on innovative marketing techniques
за авторством: Yu. Z. Drachuk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Novels of the current legislation on extradition: an improved mechanism and its procedural support
за авторством: N. M. Akhtyrska
Опубліковано: (2019) -
Business mechanism of innovation-driven development of the agricultural market infrastructure
за авторством: I. Pavlenko, та інші
Опубліковано: (2018)