Strategic Marketing Business Portfolio Management through Formation of Business Areas in it
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автор: | Yu. Yavorska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000322748 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Model of Formation of the Enterprise Business Portfolio in the Context of Ensuring Strategic Flexibility
за авторством: O. V. Shatilova
Опубліковано: (2014) -
Strategic Management of Innovativeness of Business Processes of an Enterprise in Competitive Markets
за авторством: O. V. Arefieva, та інші
Опубліковано: (2019) -
Strategic management on the enterprises of small and medium business
за авторством: I. D. Paderin, та інші
Опубліковано: (2017) -
Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations
за авторством: V. Grigorova
Опубліковано: (2019) -
Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations
за авторством: Grigorova, V.
Опубліковано: (2019)