Formation of a Territorial Brand Using Example of the Kharkiv Oblast
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | T. I. Pritychenko, T. P. Prokhorova, V. I. Rozhko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323270 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Institutional development of not diversified territories (using the example of the Sverdlovsk oblast)
за авторством: S. G. Pjankova
Опубліковано: (2013) -
Characteristic of Economic Indicators of Stable Development of a Region (Using Example of the Lugansk Oblast)
за авторством: N. O. Parkhomenko
Опубліковано: (2013) -
Territory branding as a tool of a tourist recreational complex
за авторством: O. A. Sushchenko, та інші
Опубліковано: (2019) -
The role of the Donetsk oblast construction sector in renovation of the territories
за авторством: Tochonov, I., та інші
Опубліковано: (2017) -
The role of the Donetsk oblast construction sector in renovation of the territories
за авторством: I. Tochonov, та інші
Опубліковано: (2017)