Application of Specific Features of Industrial Products when Forming and Developing Brands of Industrial Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | S. V. Yatsentiuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323281 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
за авторством: A. E. Voronkova, та інші
Опубліковано: (2013) -
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
за авторством: Voronkova, A.E., та інші
Опубліковано: (2013) -
Specific Features of Development of Innovation Activity of Ukrainian Light Industry Enterprises
за авторством: L. O. Zaitseva
Опубліковано: (2014) -
Improving the Management of Innovative Development of Industrial Production According to Industry Specifics
за авторством: Yu. S. Papizh, та інші
Опубліковано: (2018) -
Types and the Specificity of the Methods of Structuring of the Demand for Products of the Industrial Enterprises
за авторством: N. I. Melnyk
Опубліковано: (2013)