Specific Features of Alliance Management in the Sphere of Communication and Informatisation
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | I. V. Yatskevych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323283 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Managing Recreation Enterprises Efficiency under Conditions of Informatisation and Globalisation of Economy
за авторством: E. A. Korogodova
Опубліковано: (2014) -
Main Tasks of Realisation of the Programme of Informatisation of a Higher Educational Establishment
за авторством: Ju. Tsekhla, та інші
Опубліковано: (2013) -
Power-ownership in tribal alliances: features of the appropriation of institutions
за авторством: V. Tarasevych
Опубліковано: (2016) -
Specific features of marketing communications in the advertising and communication market of Ukraine
за авторством: M. V. Aldoshyna
Опубліковано: (2013) -
Factors of the Formation of Strategic Alliances
за авторством: V. M. Orlov, та інші
Опубліковано: (2019)