Marketing Study of the Use of Internet Opportunities as a Pre-requisite of Innovation Development
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автори: | A. O. Ziukova, I. O. Ziukova |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323322 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Modeling of Marketing Tools for the Strategic Management of Enterprise
за авторством: I. O. Ziukova, та інші
Опубліковано: (2015) -
Historical pre-requisites for interdisciplinary research of the problem of interests
за авторством: I. Martyniuk
Опубліковано: (2010) -
Creation of favourable investment climate as a pre-requisite of technological development of Ukraine
за авторством: Yu. Matiushenko
Опубліковано: (2013) -
The opportunity of Internet-issues in context of increase of the efficiency of using information
за авторством: T. Hranchak
Опубліковано: (2006) -
Internet Marketing as a Contemporary Platform for Business Development
за авторством: I. I. Prysakar
Опубліковано: (2015)