Results of Diagnostics as the Basis of Development of the System of Engineering Enterprise Marketing
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | V. O. Koiuda, T. I. Mazko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323323 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The concept of forming the system of marketing research of engineering enterprise`s innovations
за авторством: M. Oklander, та інші
Опубліковано: (2013) -
Forming the System of Diagnostic Indicators of Marketing Capacity of Pharmaceutical Enterprise
за авторством: M. M. Kokhan
Опубліковано: (2015) -
Strategic Management of Competitive Sustainability of Engineering Enterprises on the Basis of Innovation Development
за авторством: S. P. Kobets
Опубліковано: (2014) -
The Methodology and Results of Diagnostics of Marketing Activity of Higher Educational Institutions in Ukraine
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2018) -
Internal Audit for Corporate Management System and Diagnostics of Market Value of Enterprise
за авторством: R. M. Skrynkovskyi, та інші
Опубліковано: (2015)