Formation of Marketing Activity on Organisation and Support of a Corporate Site of Companies That Operate in the Consumer Market
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | A. N. Jarym-Agaev, A. A. Debelaja |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323325 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Internet-marketing communications of trade companies based on consumer typology
за авторством: T. Dubovyk, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Features of Formation of New Market Space in the National Consumer Market
за авторством: M. V. Chorna, та інші
Опубліковано: (2019) -
Formation of an Organisational and Functional Mechanism of Ecological and Economic Activity of Engineering Companies
за авторством: O. K. Kostenko
Опубліковано: (2013) -
The Formation of International Marketing Strategy of Company's Entry Into the External Market
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2018) -
Nature of marketing activity in the system of organization of domestic market provision with consumer goods
за авторством: N. M. Popadynets
Опубліковано: (2019)