Formation of the Innovation Component of Marketing Technologies of Enterprises That Produce Mineral Waters
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | O. S. Holodniuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323326 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Strategic Monitoring of Marketing Innovations in the Model of Innovative Development of Enterprise
за авторством: N. P. Tarnavska, та інші
Опубліковано: (2016) -
Methodological Grounds of Formation of the Scorecard of Diagnostics of the Innovation Component of Technological Processes of Industrial Enterprises
за авторством: V. Y. Zhezhukha
Опубліковано: (2014) -
Formalization of innovative and marketing component of potential of machine-building enterprise
за авторством: Yu. Kucherova
Опубліковано: (2014) -
The Formation of the Components of a Marketing Adaptation Mechanism for Enterprise Development
за авторством: V. L. Derevlov
Опубліковано: (2017) -
Analysis of development trends of regional mineral water markets of Ukraine
за авторством: D. S. Faivishenko
Опубліковано: (2020)