Broadcasting the Values of Corporate Culture as a Tool of Forming the Company's Image
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автор: | D. S. Lifintsev |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000326653 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Clustering of Countries According to National Cultural Features as a Tool for Developing the Corporate Culture of International Companies
за авторством: N. H. Kaliuzhna, та інші
Опубліковано: (2022) -
The creation of public broadcasting and public broadcasting in Ukraine
за авторством: O. V. Holovchuk
Опубліковано: (2013) -
Corporate culture of company like a part of spatial economics
за авторством: O. M. Tkachuk
Опубліковано: (2017) -
Management of the Behaviour of the Company’s Personnel Based on Corporate Culture
за авторством: Zhao, Jing, та інші
Опубліковано: (2023) -
Contemporary Tools for Ensuring Economic Security of Corporate Cooperation with Foreign Companies
за авторством: K. S. Soloviova, та інші
Опубліковано: (2016)