Service design of tasting rooms as a strategic vector of service development in the hospitality industry
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автори: | H. M. Riashko, N. V. Asaulenko, T. P. Novichkova, V. K. Novichkov |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2021
|
| Назва видання: | Food Industry Economics |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001284108 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Service improvement in hospitality industry enterprises by designing tasting rooms
за авторством: H. M. Riashko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Implementation of additional services at tourist and entertainment complexes according to international hospitality standards
за авторством: H. Sarkisian, та інші
Опубліковано: (2022) -
Features of the innovative process at the hospitality industry enterprises
за авторством: N. V. Asaulenko
Опубліковано: (2020) -
Implementation of service innovations in the organization of activities of restaurant establishments
за авторством: T. P. Novichkova, та інші
Опубліковано: (2021) -
Food waste in the hospitality industry: problems and solutions
за авторством: I. O. Sedikova, та інші
Опубліковано: (2021)