Identification methodology of commercial advertising cultural codes: development and validation
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автор: | A. M. Klimenkova |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Ukrainian Society |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000347789 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Cultural codes of commercial advertising: experience of typology construction
за авторством: A. M. Klimenkova
Опубліковано: (2013) -
Social-Axiological Sense of Commercial Advertising Genre
за авторством: A. V. Sazhyna
Опубліковано: (2004) -
Administrative and legal remedies information security in the field of commercial advertising
за авторством: Yu. P. Lisovska
Опубліковано: (2014) -
Discourse Analysis of Commercial Advertisements in the Context of Studying Consumption Practices
за авторством: O. Herus
Опубліковано: (2018) -
Discourse Analysis of Commercial Advertisements in the Context of Studying Consumption Practices
за авторством: O. Gerus
Опубліковано: (2018)