Application of integrated marketing communications (IMC) in the promotion of luxury products and service
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | O. Zhebrovska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Ekonomist |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000447356 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Industry 4.0 as a major factor in the formation of IMC (Integrated Marketing Communications)
за авторством: Litovchenko, I., та інші
Опубліковано: (2016) -
Industry 4.0 as a Major Factor in the Formation of IMC (Integrated Marketing Communications)
за авторством: I. Litovchenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Role of Marketing Communication Technologies for Export Promotion
за авторством: I. M. Sevruk
Опубліковано: (2019) -
Social Networks as a Means of Promoting Reference and Bibliographic Products and Services in the System of National Communications
за авторством: P. Shtykh
Опубліковано: (2020) -
Marketing Aspects of Market Promotion of Innovative Products
за авторством: O. P. Tretiak
Опубліковано: (2015)