Functional and organisational aspects of forming the marketing strategies of industrial enterprises' innovative development
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | S. Kovalchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Ekonomist |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000447542 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Forming of strategy of innovative development of industrial enterprises
за авторством: Yu. V. Panchenko, та інші
Опубліковано: (2012) -
Organisational and Methodical Aspects of Managing Innovation Development of the Enterprise
за авторством: V. O. Koiuda, та інші
Опубліковано: (2014) -
The conceptual scheme of forming of innovation strategy of industrial enterprise
за авторством: A. R. Dunska
Опубліковано: (2011) -
Current state of Ukrainian industrial enterprises' innovative development
за авторством: S. Kovalchuk
Опубліковано: (2012) -
Marketing aspects of innovative development of winemaking enterprises
за авторством: O. M. Holodoniuk, та інші
Опубліковано: (2020)