The Sustomer Experience Management as a Strategy For Business Development
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автор: | N. I. Sytnyk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001289962 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Assessment of the sustomer satisfaction in Azerbaijan rrivate vanking system
за авторством: E. Safarli, та інші
Опубліковано: (2022) -
Influence of Risk Management on the Formation of the Enterprise's Business Process Management Strategy in the Digital Economy: The International Experience
за авторством: M. M. Klymchuk, та інші
Опубліковано: (2021) -
Sustoms and rituals connected with funeral and burial ceremony of the population of the eastern Boikyvshchyna: pre-Christian and Christian traditions
за авторством: L. A. Hlavatska
Опубліковано: (2017) -
Strategy for Development of Hotel and Restaurant Business
за авторством: I. A. Senenko
Опубліковано: (2015) -
Theoretical Aspects of Business Processes Management in the Context of Implementation of the Enterprise Development Strategy
за авторством: T. S. Morshchenok
Опубліковано: (2014)