Business Modelling in the Strategic Management of International High-Tech Companies
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | A. B. Zubkova, D. S. Maihurova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001289963 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
International Business Management: Agility Journey for High-Tech Companies
за авторством: A. B. Zubkova, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Industry 4.0: Competition between Business Models – the New Essence of Competitiveness
за авторством: A. B. Zubkova, та інші
Опубліковано: (2018) -
Features of Development of High-Tech Japanese Multinational Companies in the Globalization
за авторством: K. V. Petrenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Sustainable Behavior in International Business: Corporate Social Responsibility for Mimicry or for Business Value?
за авторством: A. B. Zubkova, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Analytical Aspect of the International High-Tech Marketing in Europe
за авторством: I. V. Khadzhynov
Опубліковано: (2019)