Tendencies in the Development of Enterprise Marketing Instrumentarium in the Context of Digitalization
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | N. O. Shpak, I. V. Hrabovych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001289967 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Modern Tendencies of Development of Digital Marketing in Ukraine
за авторством: O. M. Priadko, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Instrumentarium for Sustainable Development of an Enterprise in Conditions of Crisis
за авторством: Yu. S. Pohorelov, та інші
Опубліковано: (2021) -
Tendencies in Development of Digitalization in Ukraine
за авторством: V. R. Saiko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Methodical Instrumentarium for Providing Consistency of the Levels of Competitiveness of Human Resources and Enterprises in the Labor Market
за авторством: O. M. Yastremska, та інші
Опубліковано: (2016)