Features of Marketing Activities of Tourism Enterprises in Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | I. I. Blahun, V. V. Papp, N. V. Boshota |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001290016 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Role of Marketing in Activating the Activities of Tourism Business Entities
за авторством: V. V. Papp, та інші
Опубліковано: (2020) -
Perspectives of cluster model development of enterprises of tourism in Ukraine
за авторством: N. V. Boshota
Опубліковано: (2017) -
Tourism as priority direction of development of economy of region (on example of Transcarpathian region)
за авторством: V. V. Papp, та інші
Опубліковано: (2014) -
The Formation of Complex Logistic Systems as a Factor of Increase of Competitiveness of Tourism Enterprises
за авторством: N. V. Boshota
Опубліковано: (2018) -
Innovative Communication Instruments of Marketing Activity of Enterprises in the Tourism and Hotel Business
за авторством: N. M. Bohdan, та інші
Опубліковано: (2022)