The Typology of Entry and Presence Forms of an Enterprise in Foreign Markets as Part of Formation and Implementation of the Internationalization Marketing Strategy
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | P. H. Ilchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000506348 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Formation of International Marketing Strategy of Company's Entry Into the External Market
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2018) -
Modern Trade Barriers to Entry into Foreign Markets
за авторством: V. M. Marchenko, та інші
Опубліковано: (2019) -
Methods to assess the extent of internationalization of enterprises
за авторством: I. S. Blahun, та інші
Опубліковано: (2014) -
Models of Interconnection between the Internationalization Level and Financial Results of Operations of Ukrainian Enterprises
за авторством: I. S. Blahun, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Marketing Strategies for Forming a Competitive Brand in International Markets
за авторством: V. V. Ivaniienko, та інші
Опубліковано: (2022)